//
کدخبر: ۲۸۵۷۱۴ //
نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز:

تداوم مدیریت افراد نالایق، خیانت به مردم است/ آقای رئیسی شدت برخورد با متخلفین را بیشتر کنید

نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه های فرتاک در یکی دیگر از برنامه های ویدیویی خود بشدت از حضور مدیران نالایق در مسند کار انتقاد کرد و گفت حضور مدیران نالایق فضا را برای اختلاسگران و دست درازی به بیت المال راحت تر می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، نادر دارستانی سردبیر مجموعه رسانه‌های فرتاک در تحلیل هفتگی خود به موضوع حضور مدیران نالایق بر مسند کار پرداخت و به شدت از وجود مدیران ناکارآمد انتقاد کرد.
سردبیر فرتاک نیوز گفت: مدیرانی که توانایی مدیریت ندارند اگر هم چنان اصرار به حضور در مسند قدرت داشته باشند به مردم خیانت کرده‌اند چرا که وجود این گونه مدیران راه را برای افراد ناسالم و کسانی که به بیت المال دست درازی می کنند فراهم می کند.

دارستانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جوانان شایسته در زمان جنگ شهید و جانباز و مفقودلاثر نشده‌اند که عده‌ای از خدا بیخبر بخواهند با حضور در برخی از مسئولیت‌ها مردم را به سمتی هدایت نمایند که در بدترین شرایط‌ زندگی قرار داشته باشند.

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه افزود: آقای رئیسی اقدامات خوبی را در جهت مقابله با متخلفین آغاز کرده است که می‌طلبد شدت آن را بیشتر کند تا خواب از آنها گرفته شود و بدانند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان