//
کدخبر: ۲۵۱۵۹۹ //

عقب نشینی امیر حسین رستمی از اظهارات تندش در برنامه زنده تلویزیونی+فیلم

بعد از حواشی که صحبت‌های امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک ایجاد کرد، این بازیگر با انتشار ویدیویی در فضای مجازی صحبت‌هایش را پس گرفت.

عقب نشینی امیر حسین رستمی از اظهارات تندش در برنامه زنده تلویزیونی+فیلم

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از حواشی که صحبت‌های امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک ایجاد کرد، این بازیگر با گذاشتن ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نوعی صحبت‌هایش را پس گرفت.

رستمی در این ویدیو گفت: بعد از حضورم در برنامه فرمول یک؛ سوالاتی را مطرح کردم که تقریبا بلافاصله بعد از برنامه دوستان متخصص از وزارت بهداشت با من تماس گرفتند و درباره خیلی از این سوالات هم با هم گ‍پ زدیم. شخص آقای احمدزاده که زحمت آوردن دانشجویان ما از چین را کشیدند و خودشان ۴۰ ـ ۵۰ روز در قرنطینه بودند، در این موارد با من گپ زدند. همچنین دیشب آقای ملک‌زاده در برنامه فرمول یک حضور پیدا کرد و تقریبا به سوالات من جواب داده شد.

وی ادامه داد: هر کشوری یک پروتکل اقلیمی دارد و من نمی‌دانستم. دیشب متوجه شدم که ایتالیا به قرنطینه اعتقاد دارد ولی انگلستان می‌گوید که من قرنطینه نمی‌کنم. ما الان در ایران باید کاری کنیم که سرعت رشد این ویروس و همه‌گیری آن و نمودارش طوری باشد که از خط کادر درمانی ما بالاتر نزند. باید با در خانه ماندن این قضیه را کنترل کنیم.

این بازیگر در ادامه بیان کرد: در مورد پروازهای ماهان هم گپ زدیم و من تازه فهمیدم که کشور آلمان هم تا سه روز پیش به چین سفر داشته و از سه روز قبل این پروازها لغو شده است. البته در مورد زیرساخت‌های فضای مجازی هنوز هم اعتقاد دارم که سرعت نت پایین است و برای اینکه کادر درمان راحت‌تر بتوانند با هم ارتباط بگیرند، بچه‌ها با مدارس‌شان و دانشجوها با اساتیدشان، باید وزیر محترم ارتباطات یک تمهیداتی را ایجاد کند که سرعت نت بالاتر برود.

رستمی در پایان اظهار داشت:اگر صحبت‌های من تشویش ایجاد کرد، عذرخواهی می‌کنم. از تمام کادر درمان، پزشک و پرستار این سرزمین ممنونم که در خط مقدم جنگ با کرونا هستند. امیدوارم اگر حرفی زدم که رنجشی ایجاد شده من را به عنوان یک فرزند این سرزمین ببخشند. دست همه آنها را می‌بوسم و دست مریزاد می‌گویم. یک توضیح کوچک هم لازم است بگویم؛ خانواده خودم یعنی خواهر و مادر من عضو کادر درمان همین سرزمین هستند

          اظهارات امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک که جنجال به پا کرد

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۵۹۹ //
ارسال نظر
 
  • علی

    هر کسی باید در حیطه وظایف و دانش خود اظه ار نطر کنه . این ( سلبریتها) در مورد ه مه چیز نظر میدن آنهم با مدرک دیپلم . بهت ره شما به ... بازیتان برسید.

  • ناشناس

    اشتباه کرد که از حقیقت عقب نشینی کرد

  • حسینسلجوقی

    اقای رستمی دنیا ارزش نداردکه برایش مردان گی را بفروشی واما اگردرست باشه یا ازطریق ماهان یا طلبه های چینی این مرض وارد ای ران شد چیزی که گویاست بهرحال برایت متاسف م /b>

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان